zile de iubire

Standard

ei uite ca a trecut si ziua cu pricina, da ziua de 14 februarie,ziua cand toata lumea iubeste…dar oare de ce iubim si aratam iubirea doar in aceea zi sau doar in anumite zile..in restul zilelor nu iubim sau nu avem nevoie de iubire..eu nu sunt de parere ca doar in x zi sa faci cadouri, sau sa iubesti sau sa strangi in brate…eu nu am nevoie de o zi sa arat celor dragi mie ca ii iubesc sau ca persoana din viata mea trebuie sa vada ca o iubesc prin gesturi mici..Cel mai bine iubiti mereu si aratati iubirea voastra indiferent pentru cine este in fiecare zi.

Recunosc ca pe mine ma bucura o floare primita in orice banala zi fara o semnificatie anume decat intr-o zi cand toata lumea se preface ca iubeste…o imbratisare este mult mai calda intr-o zi cand imi este frig si am nevoie decat intr-o zi cand toti emanam ‘fericire si iubire”

Iubeste si vei fi iubit!

 

Lasă un comentariu